Konica Minolta – wsparcie dla użytkowników

Konica Minolta – wsparcie dla użytkowników

Urządzenia wielofunkcyjne i drukarki Konica Minolta wykorzystywane są w biurach, firmach oraz domach prywatnych na całym świecie. Sprzęt tej marki wybierany jest głównie ze względu na swoją niezawodność, wytrzymałość, bezawaryjność oraz łatwość obsługi. Niestety awarie, przerwy w pracy czy problemy techniczne czasami się zdarzają i zarówno użytkownik, jak i producent sprzętu nie jest w stanie im zaradzić. Aby  maksymalnie ograniczyć problemy i przerwy w pracy Konica Minolta uruchomiła internetowe Biuro Obsługi Klienta.

Jest to specjalna usługa wsparcia, które jest dostępne dla klientów w każdej chwili, niezależnie od pory dnia czy miejsca, w którym się znajdują. Dzięki kompleksowej pomocy online wiele problemów posiadacze urządzeń Konica Minolta mogą rozwiązywać samodzielnie. Jest to rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić czas, a także pieniądze, które musielibyśmy wydać na pomoc techniczną.

Wprowadzając obsługę online, Konica Minolta pokazuje, że jakość oferowanego sprzętu jest równie ważna, jak troska o klienta oraz jego zadowolenie.